-
Preču zīmes reģistrācija ārvalstīs
Gadījumā, ja Jums nepieciešama preču zīmes reģistrācija ārpus Latvijas, Regimark būs priecīgs sniegt jums pilnu preču zīmes reģistrācijas pakalpojumu sarakstu jebkurā Jūs interesējošā valstī vai valstu grupā. Mēs veiksim visus ar pieteikuma sagatavošanu un iesniegšanu saistītos darbus jūsu izvēlētajās valstīs.
-
Preču zīmju reģistrācija ES
Vēlaties reģistrēt Eiropas Savienības preču zīmi? Šeit Jūs uzzināsiet, kādas ir Eiropas Savienības preču zīmes reģistrācijas priekšrocības un trūkumi?
-
Preču zīmju starptautiska reģistrācija
Lai preču zīmju tiesību aizsardzība būtu spēkā ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs, vajag šīs zīmes papildus reģistrēt jūs interesējušajās valstīs.
-
Reģistrēta preču zīme - jūsu zīme uz visiem laikiem
Jūsu preču zīme atšķir jūsu preces un pakalpojumus no konkurentu piedāvājumiem. Jo labāka preču zīmes atpazīstamība un atzinība, jo augstāka tās vērtība. Pazīstama preču zīme – tas ir nenovērtējams kompānijas aktīvs.
-
Kāpēc ir svarīgi reģistrēt preču zīmi?
Preču zīme ir apzīmējums, kuru var attēlot grafiskā veidā un var izmantot saistībā ar dažādām precēm un pakalpojumiem. Par preču zīmi var būt vārds, frāze, attēls vai minēto elementu kombinācija. Tai nedrīkst būt aprakstošs raksturs attiecībā uz piedāvātām precēm vai pakalpojumiem, tai jābūt unikālai un spējīgai atšķirt jūsu preces un pakalpojumus no citu kompāniju piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Tāpat nav aizsargājami arī citi vispārīgi apzīmējumi tajā nozarē, kurā ir dotās preces un pakalpojumi. Aizliegti arī citus aizskaroši vārdi vai attēli. Vēl viens būtisks elements ir godprātīga rīcība, t. i., nedrīkst maldināt iespējamo klientu, izmantojot noteiktu apzīmējumu saistībā ar piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Par tādu maldināšanu var kalpot nepareiza norāde par preces izcelsmes vietu, vai tās kvalitāti.
-
Logotips kā kompānijas zīme
Apzīmējums “logotips” – “drukas nospiedums”, kaut kā atspoguļojums, kas izteikts simbolā vai emblēmā (no sengrieķu “logos” – vārds, mācība). Logotips – tā ir kā “heraldika”, kurā sakopotas visas galvenās pazīmes kādai apdzīvotai vietai, komercuzņēmumam, organizācijai, retāk – privātai personai, lai palielinātu tās atpazīstamību sabiedrībā. Apzīmējuma “logotips” saknes aizved uz 19. gadsimta sākumu.
-
Patentu birojs un patentpilnvarnieks
Attīstoties ražošanai un mūsdienu tirgum, arvien vairāk piesātinoties ar precēm un pakalpojumiem, mūsu sabiedrība ir ieinteresēta to izplatībā un pieejamībā. Taču ikviens pieredzējis tirgzinis saprot, cik svarīga ir patentēto izgudrojumu pielietošana un savas preču zīmes reklamēšana.